amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, August 10, 2009

Membebel

Hari senin cani mmg ramai yg Monday blues. Opis sunyi je. Ramai cuti and mc. Tu blum kire yg half day lagi. Hurm…agak mellow la arini.


Aku pon kena ngantuk je tadi pagi. Tu yg follow si didi wat despatch kat HQ. kunun2 nak amik mood keje..

Haiya..why must have Monday ar?? Kan bagus kalo everyday is Sunday..

Buleh tido and berpoyo2 bersama rakan2. phew! Asyik skali dong!

Email pun xbnyak sgt masuk arini. Org yg same je. Agaknye dorg pn kena Monday blues.. melyn skype td. Salah satu shout out yg aku nampak..

“pergh…Monday blues!”

Cepat ngaku sape pny shout out tu! Angkat tgn!

Aku rase benda ni sbnrnye trend la..sume dok kate Monday blues Monday blue. Stupid Monday la..mcm2 istilah..kesian la kat MONDAY tu. Sume org xsuke die..

Korg igt die suke ke jd Monday?!

Aik?emo plak ko mast..apahal??

Pagi td sgt susah nak bangun tdo. Ngantuk amat..tp once dah mandi tu..rase ok la. Cume otw gi keje tu dah start weng balik. Bile sampai opis..aha! lagi la weng! Muahaha!

Ni baru abis lunch. Aku main telan je nasik tu. Sbnrnye xrase nak mkn pon. Tp time lunch kalo xmkn nak watpe je..ye x?

Lagipon aku nak menambah berat badan. Dah ade org tegur aku loss weight. Padahal aku tgk cam same je..

Nak tdo jap. Nnt rajin aku update lagik. Bye pepol!

2 comments:

Anonymous said...

weyh, perasaan aku dan situasi aku sama ngan ko untuk ari senin begini..xde mood..aku cakap ngan consultant tadi pun nak xnak je..perlukah monday yang patut dipersalahkan??

kak et said...

aku mengaku....

aku angkat tangan...

Monday blues aku sampai ke sudah tak abis2 lagi... Boring beb!!

nie nak ngulor jap.. wang nak poie kwsp nak bawak kuo duit... yiepie...