amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 1, 2009

pemalas lipas

dah 3 hari seronok melayan ngantuk. tido sampai kul 3 ptg. skali esk kena keja da..hmmpphh!

liat + malas. wlpun esk bukan monday..tp tetap rase malas. haiyo..camno??

seharian kat umah rini. mengadap aaron 24 jam. tgk hindustan. aiceh! layan dow!

pastu td baru pas blog hopping. bace cite2 lame yg aku tgalkan. bile lagi ye x? time2 free camni la syok nak lyn..

ha..lagi satu kalo korg perasan..lagu kat sini pun aku dah tukar. yippie!

aku tgh pikirkan banyak benda nih..

1. nk bgn sahur ke x?
2. esk nak pegi bukak puase ngan shipowner tu ke x? - sbb i dun like org2 itu!
3. kenapa aku xngantuk lagik nih? matila esk tido je spanjang jln nak gi opis. sib baik ade drebar nak anta. kalo pegi sendiri..mesti la aku xley tidoq..

tangan aku gatal la. nak dpt duit ke nak kuar duit nih? haiyoooo...

okey cop!

dah kul 1.30 pagi dah ni. jom tido.sok keje!

nitezz pet!

No comments: