amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 8, 2009

penyakit keturunan

Mcm biase la kan..kalo aku xde mud nak menulis kat sini..alamatnye mmg bersawang la. Banyak benda nak cite sbnarnye. Tp tu la..malassshh..

Ecli aritu aku ade gi jenjalan ngan adik haku si hajar tu. Misi nak mencarik kasut tuk pakai ngan baju kurung. Sblum ni aku ade usha kat sogo. Santek weh. Kaler kunin coklat. Perghh..meletup!

Aku sgt yakin yg brand tu ade gak kat jusco maluri nih. So pegi la. Tp xde okeh! Mmg brand tu ade. Tp yg aku nak tux de lak. Ceyh! Sgt hangin.

Tp tah cane..dok pusing2 kat area kasut tu dkt patploh kali..last2 aku tersuke je kat satu black stilettos ni. Trus la amik. Lupe dah kat si kuning tu, tp cirri dan rupa bentuk die bih kurang same ar. Dats y aku amik jgk.

Yang aku nak cite kat sini adalah..masalah aku bile aku nak bli kasut. In fact ni bukan masalah aku sorg je, adik2 aku yg lain pun same. Mungkin aku ley cakap ni penyakit keturunan kitorang kot! Muahaha!

Haiyoo..! sgt mencabar minda okeh!

Kaki aku adalah saiz sampan sebab dia adalah panjang. Tp die leper..err..maksud aku kurus ar. Xberisi. Tu yg jadik masalah tu..

Mule2 aku amik la saiz 7. Sume ok. Aku rase selesa ye kat depan kaki tu kan. Tp bile tgk cermin..

Omg!!!

Kaki blakang aku terkeluar okeh..! So aku swuh org tu amik saiz 8.

Panjang mmg elok la tuk kaki aku. Ngam2 je. Tp yg jadik masalah adalah... kat depan tu sgt longgar. Siap menggelongsor and jari aku terkeluar dari kasut yg depan tu. Korg paham x?

Ha..huduh and xselesa la nak jalan.

Tp aku ni konon2 gigih n tabah. Amik la jgk saiz 8. Dgn harapan lame2 aku akan selesa la. Chet!

Tp balik umah tu aku try2..ish..xbley jadik nih. Esoknye trus aku tukar n amik saiz 7. Terkeluar sikit je kaki aku kat blakang tu. Xpe la..nnt aku ttp ngan kain bju kurung! Aci x?

Hahha!

Ade sesape tau cane nak setelkan problem aku nih x? Perlu ke aku letak silicon kat kaki aku nih agar ianya kembung and xlonggar??

Satu lagi sakit keturunan aku adalah..

Pipi tembam mcm hamster. Bile pakai tdung. Kalo sengeh je..musti fail! Tudung yg kat tepi tu xnampak sbb tertutup ngan pipi! Paham x?

Xpaham sudah. Mau tido! Bye~

No comments: