amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, September 23, 2009

nukilan raya~ cewah!

selamat hari raya kawan2..!
entry2 raye macam malas nak buat. biase la..
pagi2 salam2..bg dwet raye..
jenjalan umah sdare sket2..
bla..bla..bla..

boring~~

haha!
boley x statement hari raye aku camtu?
hurm..mungkin sbb dah besar kot skang.
xfeel sangat.
kalo dulu2 jalan2 raye ngan pakcik2 skali..
dua tiga family ramai2 konvoi..
skang dah xde..
sume wat jalan memasing je..

owh..busann~~

lagipon tahun ni aku xsmyang raya.
agaknye tu yg lagi xfeel nih..
hahaha!

hoi! baik sket eh..
bukan aku saje2 xgi smyang..
tapi TBC = tuhan bagi cuti!

esok dah start keje..
yippie!
akhirnya..
busan dah dok umah..
tp nak wat keje pun mcm mls jugak..

hoih!
ape aku nak buat nih??

No comments: