amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 15, 2009

misteri dibulan pose

mood raye dah sampai dah. sume keje pon ala ala je. aku nih..wlpn xde kampung.. tetap feel2 nak amik cuti friday atau thursday ni. nak gi shopping kaedahnye..

ape pn aku xbli lagi nih. mcm xraye je aku rase. dwet raye baru trhegeh2 pas kat lin mintak die tukarkan. xtau la dpt dwet baru ke x tu. kalo yg dapat dwet lame tu..korg terima je la. jgn bising2 nak dwet baru..aku lepuk kang!

eh korang! nak tau x...td aku mengalami kejadian misteri kat opis dow..

dlm kul 2 ptg td..aku lyn membuta kat tmpat aku. time tu kan dah abis lunch hour sbnrnye. tp blasah je tido.. ngantuk okeh!


pastu aku rase ade org tepuk bahu aku. trus la terjaga. al maklumla...tido time waktu keje..mmg la alert lebey sket. kalo x..baling bom pun aku xsedar. haha!

tp bile aku bgn tu. aku toleh..xde pun org blkang aku. aku igt budak hazwan tu. tp elok je die kat tmpat die tgh mngadap komputer. toleh lagi..tgk kat bwh kerusi plak. kot2 si didi nyorok saje nak takutkan aku sbb die slalu wat cmtu.. tapi..xde jugak..

wah! apakah???

setan sume kena ikat kan? abis sap je yg swuh aku bgun tido tu? owh! seram jugak.. mule la aku pk yg setan suke kat aku sbb aku tgh kotor la..xpun yg tepuk aku tu hantu baik sbb die xnk bagi aku kantoi ngan bos ke..mcm2 la.. haish!

xpe la..die nak gurau2 je kot. cewah!

aku xsabar nak soping nih. kamis ke jumaat? hmm..ok la. aku nak gi smyg istikarah jap. lalala~

1 comment:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam. Auntie ucapkan " Selamat Hari Raya Aidil Fitri". Take Care