amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, September 18, 2009

hari ni aku berasa..

kagum..!

pagi nih aku sampai opis dlm masa 25 minit je.
hushh! sgt heaven.
jalan tarak jem. bgn lambat td. 730 baru bgun.
mandi n siap2..745 baru gerak kuar umah.



best jgk bile org ramai balik kampung nih.
tapikan..adakah ini membuktikan sbnrnye ramai org luar yg tinggal di KL ini?
mungkin ye kan.. dorg keje je kat sini..

oh ye..KL adalah kampung halamanku..
nak balik kg belah ayah..ade Putra LRT..
balik kg belah emak..ade Putra jugak..

haha! yang gelak2 kan aku xde kampung tu..
kampung korag ade LRT x???
ade KLCC x??
huh! belagak korg eh..!

aiceh..emo plak...

eh tetibe aku rase dah tertukar topik..
ok start balik..
kul 745 kuar umah..
and tgk la jln arini..


tmpat ni slalu adalah sesak and kompom jem. tapi harini tidak lagi!

see...!!
810 aku dah smpai opis! yeay!
ye..aku tau, lambat 10 minit..tp xpe..10 minit je.
kalo hari2 biase..mau 845 baru aku sampai.


owhh! mud raya dah mari kah?
sume kat opis ni cam mls nak wat keje..
sembang2 je..
ade ura2 MD aku bagi pulang awal harini..
nantikan~

No comments: