amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, September 17, 2009

short meeting w pandan

weh!!

aku baru pulang. dari mana?

dari berjumpa ngan budak2 pandan. ade cite hot + susun rancangan beraya bersama.

happy..

ngan dorg slalu happy je. gelak je lebey. cite sedey pn jd lawak.

ecli aku kuar nak jmpa mai kat tesco. anta barang die. then alang2 zai pn order kueh..gi anta kat umah zai. pastu ajak plak zai gi mah lin amik duit yg aku tukar tu.

smentara tunggu si jenab tu kuar..aku roger jojo kot2 la die nak ikot. skali die on jer. maka bergerak la kami bertiga gi mah lin kul 11 mlm tu.



smpai mah lin..die ngan lina dah siap nak ikot ktorg dah. ajak gi bank kejap. dlm kete tu berhimpit2. sijojo dok blakang. tu yang xmuat tu.


swuh tukar tmpat ngan aku xnak plak die. haish!

along da way nak anta lin n lina balik tu..dgr cite2 lina. luahan prasaan. jojo n zai yg dgr. aku ngan lin sbok ngan kamera masing2..haha!


anta mereka pulang..and aku pun pulang!

oh ye..aku sorg nih. org2 umah ni sume amik akim kat jln duta. die baru balik dr kedah. pastu aku call td dorg kat jalan TAR, memula aku nak ikot..tp sbb kne jmpe mai..tu yg x follow tu.

okey lah. tu je kesah short miting ktorg.

aribba!

No comments: