amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, September 27, 2009

it's good to share la~

kadang-kadang bile kite rase kite kenal org tu..
sbnarnye kite xkenal sgt kan..

paham x ape aku cakap ni?

camni la..
senang cite..

we dun have right to judge other people bcoz each human being ni different. geddit?

aku sendiri penah judge org lain before.. yerp!
but bile dah besar sket nih.. dah banyak dgr cite pasal kawan2..
kisah2 hidop dorang yg slame ni aku xpernah tau pun..

some story tu mmg mngejutkan..
xpenah terpikir pun.. yg si polan akan buat camni..
or..si polan ni dulu camni..

hurmm..i take it as ..

LIFE

kalo xde benda2 camni, maybe aku akan tetap jadi org yg suka2 hati judge org lain. *which is not fair to dat person*

i think i'm lucky to have a bunch of friend yang selalu and willing nak cite dorg pnye life experiences. their stories have actually makes me grown up..

bile cite2 kesah2 hidup dulu2 ngan dorg sume ni..
i discovered sumthing..

life aku nih mcm straight je..
xpernah plak aku hadap benda2 yg dorg ni hadapi..

hurmm..
xpela..nnt share lg kisah life kengkawan lain.
so that aku ley grow up even faster..cewah!

bile dah besar cepat..ley la kawen cepat! - matila xde kena mengena pun!-
yippie!!

No comments: