amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, September 11, 2009

phew!

Yes! Dah jumaat. Esok coti..arribba! haih..seghonok sgt rase jiwa aku nih kalo bab2 cuti and tido..

Mlm smlm aku dpt satu cite hot yg betol2 hot!

Meletop2 hotnye...smpai skang pn kalo aku pk balik..rase mcm melecur2 je tgn ni. Kan!! Over sgt!

Tapi aku xley cite..sbb kalo aku cite pun xguna. Ishk! *gatal je jari ni nak taip story tu*..tp no mast no..no no no..janji tetap janji. Fullstop!

Okeh cite lain.

Pagi td aku dtg opis terus je buat keje. Saje je aku nak try buat keja non-stop. Kalo slalu aku buat keje tp rilex2 je. Smpat lg kacau2 org sume. Tp td pagi aku xkaco org pun. Aku menjadi seorg yg sgt fokus buat keje. Haih!

Tau ape jd pastu?

Badan aku xley terima. Otak aku dah start weng. Haha! Sudahnye aku dok kat receptionis punya tempat and jwb2 telefon. Hak hak..sgt syiok!

Tp sekejap je la..pastu aku kembali menjadi aku.. buat keje sambil2 surf internet..siap blog hoping lg. Wahaha!

Bkn tu je.. Jari jemari pun mereply msg2 dlm skype..fuh! betol2 multitasking. Baru la x stress. Haha!

Skang ni aku nak sambung wat keje. Later dude!

No comments: