amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, September 26, 2009

aku terfikir..

kenapa name aku MASTURA?


kenapa bukan melati ke.. orked ke.. *nak name bunga je!*

pastu aku tgh chat ngan member aku..

aku terpikir lagi..
apsal name die ZAIHAFIZ? bukan zainab?
apsal nama mereka ROZLIN ROZLINA.. bukan latip latipah..?

name kite ni dah mmg ditentukan oleh Allah ke ha?

i mean..
ye la kan..
slalu org kate..
sume jln hidup kite dah ditentukan sblum kite lahir lagi..

ajal maut..jodoh pertemuan..
sume dah mmg ade flow die..
same jugak dgn nama ke?

ape jadik ar kalo name aku TANIA?
adakah aku akan jumpa kawan2 aku yg sekarang nih?
maksud aku..

adakah aku akan lalui hidup aku yg sekarang nih?

hurmm..

something to ponder je la..
sampai skang aku xdpt jawapan.
lalala~

No comments: