amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, September 24, 2009

tenang~

ok dgn pantasnya aku meng update.

ari ni 1st day keje..

lemau.. - smlm tdo lambat. bergosip ngan mak aku.

kul 4 baru tido!

kul 740 baru bangun. kul 8 pagi baru gi opis.
ye..aku adalah LAMBAT!

opis sangat sunyi..
12 org je ade..
mcm bongok je..

tp layan gak wat keje org xramai nih..
macam terurus sket idop aku.
kalo ramai asyik la aku berjalan2 riang.

hikss!!


oh ye..hazwan *budak gemok baju kuning sebelah aku* pn keje.
so ktorg plan gi tgk muvie mase lunch.

kul 12 dah kuar..*lari sbnrnye**
tp tetibe xjadi tgk wyg..
kami berdua menuju ke..

ONE UTAMA!

yeehaa!
shopping okeh! best!
aku beli barang paling penting dlm dunia..

jeng jeng..
sendiri pikir..sape betul 10 markah!

balik opis around 2.30.
melayan email2..
and skang..mau pulang!

ps 1 : mari beraya kerumah lin&lina malam ini yok!
ps 2 : didi nizar linda fikri..pulang cepat! kita karaoke~

No comments: