amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, September 23, 2009

raya2 ngan the pandan?

plan raya ngan pandan mcm dah berubah..
kalo tahun2 biase gi beraya siang..
tahun ni..

MALAM!

weehoo! syiok okeh!

ni baru balik dr braye kat mah utie.
xmacam raya pun..

aku slambe je ngan tshirt..
mcm lari dr umah je.
lin plak straight dari opis.
layan je la.


tp esk dah plan santek..

esk malam umah lin..
jumaat malam umah aku..
sabtu malam umah zai..

tgk gambar la k..
gambar ala-ala je..
sbb pakai camera HP jer..
malas nak cite banyak2..

bye pepolsss!

No comments: