amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, September 17, 2009

berjimba di mid valley

kwn kwn ku..
smalam aku sakit kpale..
bagun pagi tu pon berdenyut2..
end up..aku amik 1/2 day.

trus msg bos aku btau mntak coti sparuh hari..

skali dpt reply..

'tu la..mkn udang lagi..'

haha..cool x bos aku. slambe je speku aku darah tinggi.

kul 11.30 baru bagun. kul 12 gerak. 1230 smpai opis..

kat opis pn aku tgk bos2 dah rmai cuti..
maka dgn itu..tumbuhla tanduk setan aku dah rakan2..
1245 kitorg gerak gi Mid Valley! yahoo!

dah sampai sane baru aku prasan HP aku tinggal kat opis..
n yg bestnye..aku sorg. sbb dorg tu soping tmpat lain.

aku kne cari public phone..n aku xigt no tepon dorg!

argghh!

sib baik no didi ade trsesat dlm hp kecik aku. *hp ni dah diterminate and xley pakai*
dorg kat metrojaya upenye..

kul 315 sampai opis.
masing2 shopping mcm hilang akal.

aku sbnrnye nak carik kasut tuk mak aku..
tp xde saiz. asal aku ske je..xde saiz. marah btol!

sudahnye..aku bli baju smpai 3 helai tuk aku!
xpasal2 abis duit..

siot pnye kasut xde saiz!

smpai 315...kul 445 balik..
xde mud nak keje..reply2 email and buat phone call je td..

tu je cite halfday aku.

bye2

No comments: