amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, September 14, 2009

xtau nak letak tajuk ape

hehehe..

hai~

hehehe..santek x header aku? nak raya kununnye. so smangat raye harus lebey. utk sebulan raya ni..korang kena la mengadap muka aku atas tu. pas raya baru aku tukar balik. *tu pun kalo aku rajin la~*

ade org tanye..kenapa kalo raya je nak hijau2. ntah la.aku pun xpasti. tp yg aku tau..aku nak kasik sedondon ngan ketupat tu! wahaha! ada paham?

oh..abaikan.

sambil taip nih chat ngan adik sdare aku..di btau da dpt kje. bulan seboleh ni masuk opis! yippie!

ejal..jgn lupe blanje wa!

td bukak pose ngan ahli
geng bas sekolah aku. nizar n didi. mkn roti nan cheese. layan dow! wlpun aku xpose..tp lapar siot. kat opis pun aku mkn sorok2 dok bwh meja! *oh ye..aku tipu je*

gi opis td ngantuk. monday blues kaedahnye! akan tatapi.. hati manyak gumbira. muka atak sunyum..

slip gaji n slip b**us dah dpt. wlpn duitnye xpt lg..tp aku TATAP tunyum..hikss!

oh ye..ade gak aktiviti stress management td. wlpn aku xstress. tp saje mngisi masa lapang. nak cantik2kn rakan2 sekerja. hasil nya..

tara!!


cute x incik didi nih? muke ko sgt terpaksa la didi! cubo la sonyum sket..ish! tepok kang! kite tukar nama didi jadik diana! *ampun kak di. samo plak namo eh!*

pastukan..

kalo buang jangut tu..bley kalahkan cik sal kite x??? *matila kena tamparan wanita cik sal! Ouch!*

sronok kan ade kwn2 yg sanggup melayan hotak aku yg slalu mereng nih. tp harus di ingat! walaupun mereng..tetap meletop and gorjes serta baik!

xpe..nak dkt cuti raya nnt aku mintak mahap kat dorg sume.

dah xtau nak update ape. selsema la plak nih. hadoi!

bubbye!

No comments: