amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, September 18, 2009

aku busan~

ramai half day arini..
td dah ade sessi salam2 and pelok2.
mintak mahap sume..

ade sesi laga2 tetek gitew!
opss! girls sajork okeh!

rase cam sedey. cewah!
ye ar..dlm setahun ni sume cam dah mesra2. *kunun!*
mcm last year aku baru je join the organization.
so cam biase2 je la..

but dis year cam sronok je..
excited je nak dtg last day keje b4 raye. hikss!

kul 4 ley balik.
audit closing meeting kul 230.
kalo abis awal..boley la balik.

ohh! aku busan ni..
geng bas skolah aku gi smyg jumaat td xbalik2 lagi..
aku call wan n fikri upenye dorg main game kat umah didi!

siot jer...

pas nih seminggu cuti.
tp dah janji sume nak wat video call pagi2 raye. ahaha!
gonna miss my workstation and GBS!

aku ngan wan keje balik ari kamis.
yang lain sume direct cuti seminggu!

huwaa!
busan la bebudak nih xde..
balik la woi..~

No comments: