amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, September 13, 2009

stress management

kat opis mmg banyak keje lately. lagi2 nak raye kan. banyak tkejar2 la. damn! provision aku xsiap lagi.

abaikan..nnt la aku siapkan.

tp kan kwn2..kite x boley stress. nnt tua cepat. pastu kedut2. kan dah xjelita camtu..

so ni la yg aku buat utk hilangkan stress.


hikss!! aku jadikan budak hazwan ni ayam! cumel x? kui kui kui..

best wooo..otak aku ilang stress...wan pun xstress sbb die dah bertuka mjadik ayam! yeay!

p/s: adakah ini bakal2 peneraju TNB pd ms depan? ahhha! rakyat malaysia..bersedia lah utk bergelap!

1 comment:

Anonymous said...

askum...
salam lebaran...
ada kad raya untuk awak kat blogged saye yea...
sudi2lah amik...thanks...
askum..
~bye~