amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, September 30, 2009

aku dah bosan dengan ko!

cukup la setahun je ngan ko..
walaupun aku tau sebenarnye hubungan kita x sampai setahun pun..
tp hampir2 setahun..sukati aku la nak bundarkan kepada satu tahun!

cukup la slame ni ko menyusahkan aku..
tiap2 bulan nak melayan ko..
nak vitamin la..
nak steam la..

banyak songeh!
kang xbwk kang..mula la menyusahkan aku.
xreti dok diam. asyik berpusing je..

hish! lemas la aku ngan ko nih..

awal2 dulu bole la aku nak melayan ko je.
tp, skang aku dah fed up ngan perangai ko..
aku dah bosan dgn ko!
paham x? paham x aku ckp ni?

woi! kalo aku ckp tu..wat muke kesian ko je kn! ko igt ko chantek??
sudah la! malas dah aku nak melayan ko nih.
maintainance tinggi. menggelabah..

aku dah buat keputusan..
aku PUTUS kan ko skrang!

yess!! puas ati aku.
sekurang2nye.. kalo ko nak vitamin pun..
xde la banyak sangat aku kena bagi..



:: dooooluuuuuuu ::



:: sekarang::

aku bahagia sebab..
rambut aku dah pendek!
cumel x?? lalala~~

No comments: