amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, September 10, 2009

detik2 akhir

sementara tgu bukak pose nih..rase lame plak. lagi2 kalo dah dekat2 cani. perut sgt lapar. tah apsal tah. asyik bunyik2 je..

angin lagi..kentut kentut..fuh..bile nak maghrib nih.. kang aku azan sendiri kang!

xsgka tgal 10 hari je lagi nak pose. mcm sekejap je aku rase. next sunday dah raya. weehoo!

tp aku cam xexited pn. dah besar agaknye. cewah! cuti raya pun sehari je. khamis dah start keje balik. tp aku kompom..musti kat opis tu pun mcm sengal je. hehe! xkesah la...

aku sbnrnye xnk mmbazir cuti aku. rase cam nak gi jln2 end of year. tp destinasi xtau lagi..nanti akan kupikirkan. cume yg penting..tmpat tu kena yg currency die lg rendah dari mesia. so..boleh la aku berpoya2 lebey! yippie!

ok ok mast..jgn berangan dulu. nnt2 la pikir. haih!

jam skang kul 7.06 ptg. sikit je lagi mast oi..bertahan!

dulu mase kecik kalo bulan pose tu..aku rase sehari tu mcm setahun. lame gile. tp skang skjp je kan!

kalo igt balik dulu2..smentara tgu bukak pose..mesti aku tgk doremon. kan doremon kul 7. so xde la terase sgt. kalo xpon bantai tido sampai lebam. nnt ade la yg kejut. tau2 bukak pose je.

mase kecik kalo tido lame2 cam tu xde org nak mrh kan! cube kalo skang aku wat camtu. musti ade yg memekak kat telinga aku. dont likee!

oh! aku terkentut lagi!

mau makan! mau hilangkan angin nih..!

hidong aku dah kembang kuncup bau masak lemak cili api mak aku nih. haih! menggigil kepala. tgk la..jap gi aku nak mkn banyak2 sampai bulat perut! itu janji aku!

baiklah kwn2..aku mau ready kat depan pinggan.

selamat berbuka!

No comments: